Profx basic CRM

In december waren we nerveus voor 2019, een nieuw jaar met nieuwe kansen en ontwikkelingen. Wij zijn, maar ook het gros van onze klanten, goed van start gegaan. Omzetten zijn licht gestegen en de bewustwording van een goede administratie en organisatie begint zijn vruchten af te werpen. Een goed CRM (Customer Relationship Management) help u de efficiëntie te vergroten.

Voor kassacentrum.nl is de vernieuwing van ons ProfX Basic CRM Pakket een feit geworden. Waar de oude uitvoering nog op een lokale server moest draaien, doen we dat nu gewoon in de Cloud en op basis van HTML. Eigenlijk veranderd er niet zoveel. Zij het niet dat je nu waar ook ter wereld bij je gegevens kan. Dus wil je de klant nog even de offerte opnieuw sturen, dan doe je dat vanaf je tablet of telefoon. Dit geeft een enorme vrijheid binnen onze 24 uurseconomie. Niet meer gebonden aan een plaats en toch de kracht van je netwerk gebruiken. En dat met je persoonlijk en zakelijk netwerk op elk moment in een overzichtelijk CRM.

Planning en Structuur

Vaak een complete vervuiling van je telefoon. Nu kun je ordenen en zaken versturen die direct vast gelegd worden in hun record / map. Zaken zoals je takenlijst, afspraken en contactpersonen zitten er natuurlijk standaard in. Maar er is nog iets wat we misten in ons dagelijks leven, en dat was planning. Hiervoor hebben we de ticketlijst bedacht. De ticketlijst maak je aan per werkgroep (afdeling). In deze tickets plaatsen we incidenten of zaken die we uit moeten voeren, inclusief een eindstreefdatum. Doordat we steeds meer thuis of elders aan het werk zijn moeten we wel kunnen zien wat de voortgang is, zodat we niet in een massa van WhatsApp verstrengeld raken.

Een compleet CRM, zonder balast

Vanuit de basis gaan we met ons CRM weer net als ProfX POS allerlei toepassingen realiseren, certificeringsprojecten doorlopen en samen met u, het werkzaam leven iets eenvoudiger maken. Zaken zoals artikelbestanden, orders en facturering zijn al gerealiseerd en nu in de test fase. Hierbij nemen we uiteraard gelijk de e-factuur mee en de benodigde koppelingen met de grote groep boekhoudpakketten die er momenteel populair zijn.

Een toepassing die met namen voor ons en een ieder die service verleend aan machines en objecten een uitkomst is, is de machine/objecten kaart. Hierin kunnen we elektronisch bijhouden wat de status is van de machines/objecten die u in onderhoud heeft

Graag wil ik ook u uitnodigen mee te denken en te bouwen, want wat we geleerd hebben van de ProfX POS-periode, is dat goed luisteren naar je klanten altijd een win-win situatie oplevert.

Wilt u ook mee bouwen? Stuur me dan even een mailtje via het reactie formulier. Voor meer informatie kunt u terecht op profxbasic.nl

Met vriendelijk,
Nico Schreuder