Service

Kassacentrum maakt onderscheid tussen 3 typen service. Zo vinden we altijd een een manier om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Type 1

U levert de goederen degelijk verpakt, compleet en franco bij ons aan. Slechte, beschadigde of ongefrankeerde goederen worden geweigerd. Wij beoordelen de klacht en zorgen dat de reparatie wordt uitgevoerd. Uitgezonderd op deze overeenkomst zijn diefstal, oneigenlijk gebruik, installatie of reparatie uitgevoerd door derde zonder schriftelijke toestemming van kassacentrum en overige calamiteiten van buitenaf zoals overspanning, brand, waterschade, supplies van slechte kwaliteit en vandalisme. In deze gevallen krijgt u eerst een prijsopgave van de te maken kosten. We melden als het gerepareerde object klaar staat om weer opgehaald te worden. Wij kunnen ook voor u versturen, de kosten daarvan krijgt u berekend.

Type 2

U meldt de storing aan bij ons kantoor. Op support@kassacentrum.nl of u belt op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur op nummer 0031 (0)79 71 70 707. Wij maken dan een serviceticket aan waarop de technische dienst actie zal ondernemen. Met service 2 krijgt u tevens een vervangende machine wanneer er niet binnen 8 werkuren gerepareerd kan worden. Er worden geen kosten door berekend voor het vervangen van onderdelen, arbeidsloon en reiskosten. Tevens zullen we regelmatig, indien nodig, uw systeem updaten naar de nieuwste software versie. Maximale responstijd is 8 werkuren.

Type 3

Is als service 2 maar dan van 9:00 tot 17:00 uur en voor calamiteiten tot 22:00. Uitsluitend voor calamiteiten op zaterdag en zondag van 9:00 tot 22:00 uur.